8 oktober 2023

Lunchconcert met Nine van Strien, Noboyoshi Shima, Cécile Roovers

een unieke ervaring die je niet wilt missen!

Muziekliefhebbers opgelet!

Betreed een wereld van betoverende melodieën en poëtische schoonheid met het unieke lunchpauzeconcert “Oh Willow Willow – Shakespeare in Songs.” Laat je meevoeren door de prachtige samensmelting van muziek en poëzie in het charmante Museum Overschie in Rotterdam.

Nine van Strien neemt je mee met haar betoverende zang. Nobuyoshi Shima betovert met zijn magistrale pianospel. Cécile Roovers verbindt alles met haar inspirerende teksten.

Dompel jezelf onder in de magie van Shakespeare’s woorden, getransformeerd in prachtige liederen. Het is een unieke ervaring die je niet wilt missen!

Datum: zondag 8 oktober

Tijd: 12 uur (Lunchconcert)

Locatie: Museum Overschie, Overschiese Kerksingel 1, 3043BR Rotterdam

Entree: 10 euro (inclusief lunch)

Reserveer je plek nu en maak van je lunchpauze een onvergetelijke muzikale reis. Laat je ziel zingen en je hart swingen met “Oh Willow Willow.”

Kaartjes verkrijgbaar via: https://www.eventbrite.nl/e/tickets-lunchconcert-oh-willow-willow-shakespeare-in-songs-703299356307?aff=oddtdtcreator

Tot ziens bij dit muzikale feest van verfijning en elegantie!