12 juni 2022

Lunchconcert ‘Romantic Bits’ op 12 juni door het NamasDuo

Het concert op zondag 12 juni wordt gegeven door het NamasDuo, 2 pianisten die solo en quatre-mains spelen.

Lunchconcert

Myrto Tzelisi uit Griekenland en Alfonso González Martínez uit Spanje zijn in hun eigen land cum laude afgestudeerd en ontwikkelden zich nog verder aan het Codarts conservatorium in Rotterdam. De veelzijdige Myrto, die ondertussen nog een studie natuurkunde in 2016 afrondde, volgde evenals Alfonso ook klavecimbellessen aan het Utrechts Conservatorium HKU. Zij namen beide deel aan concoursen in binnen- en buiteland, spelen naast het quatre-mains repertoire veel samen met andere instrumenten en hebben zich ook toegelegd op begeleiding van vocalisten, een verscheidenheid van muzikale projecten, muziektheater, e.d.
Het lunchconcert door deze getalenteerde musici maakt uw komst naar de Melkfabriek zeker de moeite waard. Op het programma staan werken van de componisten Amy Beach, Schubert, Brahms en Rachmaninoff. Het concert begint om 12.00 uur en de Melkfabriek van Museum Overschie is voor deze gelegenheid uitsluitend bereikbaar via de ingang Overschiese Kerksingel 1.
De entreeprijs bedraagt € 9,00 en natuurlijk is het gebruikelijke broodje tijdens de pauze in de prijs begrepen. U wordt verzocht ter plaatse contant te betalen.
Aanmelding voor het concert via e-mail evenementen@museumoverschie.nl (nieuw e-mail adres!). Het aantal plaatsen is beperkt; aanmeldingen worden bevestigd en in volgorde binnenkomst geregistreerd.