Google analytics

Wij gebruiken Google Analytics om bij te houden hoe bezoekers onze webwinkel gebruiken. Wij hebben een verwerkersovereenkomst met Google gesloten. Daarin staan strikte afspraken te maken over wat zij mogen bijhouden. Wij hebben Google niet toegestaan de verkregen Analytics informatie te gebruiken voor andere Google diensten. Wij laten Google de IP-adressen anonimiseren.

Recht op inzage en correctie of verwijdering van jouw gegevens

Verstrekken aan derden

Jouw gegevens worden niet gedeeld met derden.

Statistieken

Wij houden statistieken bij over het gebruik van onze webwinkel In onze webwinkel zijn social media buttons opgenomen. Hiermee verzamelen de beheerders van deze diensten jouw persoonsgegevens.

Museum Overschie
Overschiese Dorpsstraat 136-138